Party

Welkom op de pagina van groep 4

Op deze pagina vindt u van alles over onze klas!
Zo kunt u zien wat wij gaan leren en wat wij al geleerd hebben, zullen er af en toe foto’s geplaatst worden van dingen die wij in de klas doen en zijn er mededelingen te vinden.

[add_eventon_el number_of_months=”13″ event_count=”6″ sep_month=”yes” event_type=”81″ accord=”yes” show_et_ft_img=”yes” ]

Doelen rekenen:

In groep 4 gaan wij het rekenen tot 20 automatiseren Daarna gaan wij rekenen tot de 100. Ook gaan we de tafels leren, meten, klokkijken.

Hieronder staat een bestand met daarin per blok de doelen die getoetst worden.

Doelenposters groep 4

Spelling woordjes:

Ieder thema leren we nieuwe woordjes, deze woordjes krijgen de kinderen mee op een blad. Zo kunnen de woordjes thuis geoefend worden. Ieder thema is er een signaaldictee, deze maken de kinderen in de klas en krijgen zij nagekeken weer mee, zodat ze weten welke woordjes nog extra geoefend kunnen worden. Het thema wordt afgesloten met een controledictee, dit dictee telt mee voor het rapport.

Hieronder staat een bestand met alle woordjes per thema.

Groep4TA spellingwoorden per thema