giraffe-clipart-school-12

Welkom bij 7/8

Hallo allemaal,

Wij zijn een gezellige groep 7/8 van 29 leerlingen en wij krijgen les van juf Simone. We hebben dit jaar weer bijzondere dingen te doen:

Groep 7 is een druk en belangrijk maar ook een gezellig jaar. In dit jaar krijgen we een paar nieuwe vakken zoals verkeer en werkwoordspelling. Rond april zullen we een theoretisch verkeersexamen doen en in mei volgt het praktijkexamen. Daar gaan we natuurlijk goed voor oefenen! Aan het einde van dit schooljaar krijgen alle kinderen een voorlopig advies.

Groep 8 neemt na dit schooljaar afscheid van de basisschool, maar daarvoor gaan we nog een heleboel dingen leren en doen. In dit jaar krijgen we een paar nieuwe vakken zoals EHBO en seksuele voorlichting. Rond januari/februari zullen we de middelbare scholen in Zoetermeer gaan bezoeken. En in diezelfde periode krijgen wij ook ons officiële advies. In april/mei zullen wij van start gaan met het oefenen voor de musical en in mei gaan wij nog op kamp!

Genoeg te doen dus! Samen gaan we er een gezellig en leerzaam jaar van maken!

[add_eventon_el number_of_months=”13″ event_count=”6″ sep_month=”yes” event_type=”86″ accord=”yes” show_et_ft_img=”yes” ]