kid-course-2

Welkom op de groepspagina van groep 5

Op onze klassensite zetten wij elke week gebeurtenissen, belangrijke data etc.

We hebben een gezellige groep van 20 kinderen.Juf Hanneke werkt op maandag, dinsdag en woensdag.
Juf Mariska werkt op donderdag en vrijdag.Op de maandag en donderdag hebben we een lio stagiaire (leraar in opleiding in het examenjaar), Carola Bazuin. Zij zal dit schooljaar ook een periode van 5 weken achter elkaar alleen voor de groep staan.

We gaan er met z’n allen een gezellig schooljaar van maken!Dit willen we bereiken met o.a. een sfeerthermometer. We hebben met de groep regels afgesproken om een gezellige sfeer in de klas te hebben. Aan het eind van een ochtend en middag besprken we dit en mogen de kinderen een cijfer geven hoe zij het vonden.Ook stellen we elke week een regel centraal en houden we zichtbaar bij of de kinderen zich er aan houden.

Huiswerk

Groep 5 krijgt nog niet zo heel vaak huiswerk. Als ze wel huiswerk krijgen, geven we dit door in een mailtje naar de ouders en zetten het op de site.

IPC
Dit schooljaar hebben we 5 IPC thema’s.
zomervakantie tot herfstvakantie: Luchthavens en verbindingen
herfstvakantie tot kerstvakantie: Jong en oud
kerstvakantie tot voorjaarsvakantie:Wat eten we vandaag
voorjaarsvakantie tot meivakantie: Dinosaurussen voor onze tijd
Meivakantie tot zomervakantie: Red de wereld

We proberen bij elk project een uitstapje of een gastles te regelen.

We zullen, als we hulp van ouders nodig hebben, dit in een mail kenbaar maken.

[add_eventon_el number_of_months=”13″ event_count=”6″ sep_month=”yes” event_type=”83″ accord=”yes” show_et_ft_img=”yes” ]